i find it hard to trust

not only me, but everyone around me

läste gamla dagboks/blogginlägg på LS8(det som en gång var lunarstorm) jisses säger jag bara. det var tider det. eller inte HAHA
tänk om jag hade vetat då, för 5, 6, 7 och 8 år sen vad jag hade framför mig...
att jag skulle ha världens bästa man, världens bästa son, bo i hus på landet och vara lyckligast i världen. tänk om man kunde spola tillbaka tiden och tala om det för den där ensamma, förvirrade och GALNA lilla flickan...

gissa vilket år denna bilden är tagen! haha


Kommentarer
Postat av: johanananananaa

skulle kunna vara tagen förra veckan :D

2011-02-08 @ 23:05:48
URL: http://kendrup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0