hej igen mitt vinterland.

nu är det lite finare ute igen. hatar när snö smälter. det kommer den här snön göra oxå snart, men just nu är det iaf fint :)

snart ska jag och Nils packa in oss i bilen och köra till Ballingslöv för att gå på styrelsemöte. spännande.

nu verkar det som att lokal till dopfikat har löst sig. ÄNTLIGEN. det är inte 100 klart än dock. men jag håller alla tummar jag har att vi ska slippa ha det här hemma.
inbjudningskorten är beställda och kommer nästa vecka så då är det bara att skicka ut dom med en gång. om alla kommer blir vi 50(!)st och då har vi ändå hållt oss till bara den närmaste släkten.

nej nu ska jag hämta min son som ligger och snackar med nåt i sin säng.

todeloo på er


Kommentarer
Postat av: fanny

Åh vad gullig han är!

2011-01-19 @ 12:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0