en tanke.

jag tänkte skriva en årsammanfattning som vanligt. nån dag.

idag har vi ätit gröt(nils alltså inte jag) för första gången. det är nog favoriten so far. nästa smak blir morot och sen majs eller avokado :) jag tycker att det här med smakisar är spännande. så de så.

på söndag skulle jag tagit examen, men se de gör jag inte. men alla mina fina fd skolkompisar gör det. och eventuellt ska jag och bruno åka ner på den praktiska examinationen och vara elever. men jag vet inte säkert än. hoppas gör jag dock :)

snart fyller jag år. dock blir det inte mkt med det i år för det är så nära nils dop.
han ska döpas i tjörnarp av samma präst som vigde oss. och hans gudföräldrar ska vara farbror axel och mormor ulla :) och så ska hans fastrar johanna och emelie sjunga fint för honom. kalasbra kommer det bli <3

snart(28/1) ska jag leka med mina gamla kompisar. och jo dom är fruktansvärt gamla. dom fyller 27!!! i år. herrejesus så gammalt. själv blir jag ju bara 26. det är fint det. tänk så många gånger jag har tyckt att det har varit jobbigt att vara yngst. och nu är jag fett cool som är yngre. höhö.

nej nu ska ja sluta tramsa och gå och pussa på min man.

gonatt partyhatt

Kommentarer
Postat av: fanny

Gamla vänner?! Vi som är så ungdomliga!

2011-01-12 @ 10:29:33
Postat av: Hannah

det må ni vara. med ni är ändå gamla ;)

2011-01-12 @ 14:03:51
URL: http://frukendrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0