att blogga...

...eller inte. det är frågan.

jag ger det en ny chans iaf. kanske funkar det lika bra som det gjorde på lunarstorm tiden. för jo jag har faktiskt varit ganska bra på det där med att uppdatera. inte lika bra på att skriva intressanta inlägg, men det är kanske inte det viktigaste?

inatt fick vi en timme extra. vad skönt tänkte jag och trodde att jag skulle få vakna utvilad idag... nils hade andra planer. visserligen somnade han om väldigt fort inatt och vaknade var 3-4de timme, men den där extra timmen tänkte han inte sova bort. han har varit vaken sen 7(ny tid) och vägrar att bli trött så att jag akn få gå och lägga mig igen. andreas var vaken med honom en timme, men jag lyckades bara halvsova.

en kul grej som jag och nils är väldigt glada över är att det verkar som att min kompis fanny m familj(och alltså nils framtida polare villas) ska flytta till hässleholm. det betyder att det är mycket enklare för oss att leka med dom. och det tänker vi göra mycket :)

nu ska jag testa med en ny blöja och lite mat och se om herrn behagar somna om.

på återseende. kanske ;)


Kommentarer
Postat av: Heidi och Linnea

Vi läser gärna :) Intressanta inlägg eller ej. Kul att läsa om lillkussen hälsar Linnea ;)

2010-11-02 @ 23:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0