arton.

veti17 om jag tycker att det går så bra med den här bloggen heller... den uppdaterar inte heller sig själv. konstigt.

nils växer iaf så det knakar :)
men häromdagen tog vi(jag) ett lite tråkigt beslut. vi har slutat med amningen. det blev så himla mycket upp och ner med hur mkt mjölk det fanns och nu när den nästan försvann igen låter jag den försvinna helt. så nu äter nils bara ersättning(och den mjölken som fanns i frysen). det känns tråkigt och jag känner mig dålig fast jag vet att det inte är något man kan hjälpa. jag kände mest att jag ville sluta innan amningen blev nånting jobbigt och negativt för att det inte funkade.

snart blir det ett efterlängtat ullaredbesök oxå :) förhoppningsvis med lite roligare fynd än sist. från strl 68 finns det lite bättre klädutbud till nils. jag hoppas även på att hitta en billig vinterjacka till mig själv :D

idag ska nils och jag in till stan och köpa ny kamera. äntligen säger jag bara. jag och den gamla klickade aldrig riktigt, men det gjorde den och felicia så hon köpte den av mig.

en liten fortsättning på inlägget om bruno:

han har blvit lämnad hemma 3 gången nu!! dom två första helt utan missöden och det tredje med uppätna blöjor. blöjorna räknar jag knappt för det kunde ha gjorts av vilken hund som helst, dom luktar ju faktiskt huuur gott som helst :S

well nu har jag inte tid att sitta här mer.
så ajjö med er.
på återseende.
kanske.

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst känner man sig lite dålig när man tar ett sånt beslut om amningen. Jag blev tvungen att sluta också och kände mig som världens dåligaste mamma...tänk vilka värderingar det ligger i det där med amningen!

Men nu i efterhand ser jag stora fördelar med att vi började med ersättning till Adam. Robert kunde ge mat och ta nätter och andra kan passa lättare om det skulle behövas. Jag blev inte så låst som mamma.



Ha det gott

/Emma

2010-11-21 @ 07:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0